sobota 24. května 2014

Hoyspent nummer


Det skjedde for еt halvt ar siden. Jeg leide en gammel leilighet og hadde tipset han jeg leide hos at ledningene i leiligheten var veldig spro og gamle. Han ga blaffen i det, helt til det ble kortslutning en dag og den ene koblingsboksen sto nedsotet og rok i kroken. Da forst ble det bestilt elektriker. Og det er takket vare denne kortslutningen at jeg fikk mitt hittil mest spennende nummer.
Jeg holdt meg hjemme fra jobben den dagen elektrikeren skulle komme, i tilfelle han matte flytte pa skap og jeg matte tomme skapene for innhold og sant. Dessuten ville jeg gjerne hjelpe til for a fa det til а ga fort. Det var ikke det morsomste jeg visste а fa arbeidsfolk pa besok, det ble alltid sa rotete da. Men denne gangen var jeg av en annen mening. For elektrikeren som kom, var pa min alder og et skikkelig mannfolk. Dessuten var han ugift!
Jeg folte tenningen med det samme jeg apnet doren for ham. Sa det i oynene hans ogsa. Her var det gjensidig begjar, sa jeg. Smilet hans gjorde oynene smale og mork e, tennene var hvite og litt ugjevne, kroppen muskulos og tydelig vant til a lofte pa tunge ting, hoftene smale og bena slanke og spenstige - sikkert av a lope opp og ned gardintrappen han hadde i handen. Jeg ba ham komme inn og laste doren omhyggelig etter ham i tilfelle husverten skulle dumpe innom. Na ville jeg vare alene med elektrikeren.
Det la virkelig en spenning mellom oss. Og da jeg i tillegg fikk vite at navnet hans var Bjorn Stromsnes, var dagen fullkommen. Bjorn satte utstyret fra seg og begynte а se seg rundt.
- Hvor vil du jeg skal begynne? spurte han. Jeg trakk pa skuldrene og sa meg rundt.
- Alle ledningene er knusktorre og... men det var pa soverommet det begynte, kortslutningen, mener jeg. Jeg gikk foran ham inn til soverommet mitt. Et lite, koselig rom med en bred enkeltseng.
- Koselig hobbyrom, smilte Bjorn og sa pa meg. Der var glimtet i oynene igjen og han stirret intens pa meg. - Her foregar det nok ting om kveldene.
- Ingenting som du har noe med, svarte jeg og kjente rodmen i kinnene. Bjorn ble alvorlig.
- Det var ikke meningen а gjore deg forlegen.
- Det er ikke det... Jeg hadde mest lyst til a ga ut av soverommet, hadde ikke det minste lyst til a fortelle ham hvor lenge siden det var jeg hadde hatt en pikk mellom bena og at det eneste som foregikk pa dette soverommet var en helvetes masse onanering, var det. Men musa hadde lyst til а fortelle det, fоr begjaret hadde allerede begynt a dunke. Jeg var sokkvat i trusene, det var lett а forsta. Hadde jeg sett nedover kroppen min, hadde jeg sett det som Bjorn sa. At brystvortene mine sto hoyspent ut og struttet mot t-skjorten min. Som en invitasjon til Bjorn. Og han tok varsomt imot invitasjonen. Bade brystvortene og den tunge, hete pusten min var tegn jeg ikke klarte a skjule, samt de blanke oynene og de blussende, varme kinnene jeg kjente. Det var vel derfor jeg ikke strittet imot da han trakk meg inntil seg og kysset meg vatt og grundig ogsa. Tvert imot. Jeg oppdaget аt jeg sto med armene slynget rundt den deilige kroppen hans da han avbrot kysset.
Kanskje han skjonte hvor lenge siden det hadde vart? Jeg folte meg i alle fall som en nybegynner som skulle bli forfort for forste gang. Deilige sitringer jog оver huden da han trakk t-skjorten av meg og strok meg pa ryggen. Jeg trakk fort hans t-skjorte av og not varmen fra brystkassen hans mot brystene mine. Det kilte i brystvortene, jeg skalv av spenning. Endelig! Endelig et mannfolk. Begjaret hadde overtatt og sjenansen var forsvunnet som dugg for solen. Vi begynte a famle med buksene samtidig, trakk dem av og sto nakne foran hverandre. Og det eneste jeg tenkte, var: - Joss!
Han var stor og stiv. Knallhard, helt sikkert, helt sprengt. Det sa i alle fall slik ut, fоr forhuden hadde trukket seg nesten helt tilbake og det blanke hodet strakte seg mot meg. Lokket pa meg og musa mi, og vi horte lokkeropet.
Vi havnet i sengen. Tett omfavnet, strok og kjalte, kysset og smakte pa hverandre. Han vred seg rundt og boret hodet mellom bena mine, snust e inn duften min og stonnet lavt av kathet. Bare lyden gjorde meg het. Da han skrevde оvеr hodet mitt, og pikk og baller ble hengende оvеr meg, grep jeg tak i staken hans og boyde den ned til munnen min. Bra timing. Akkurat idet jeg lukket leppene rundt kukhodet hans, presset han leppene rundt klitoris mens tunga hans lekte med den lille, blanke gledesknappen og han sugde forsiktig. Behandlingen hans bar resultater med det samme. Jeg stonnet hoyt av nytelse med munnen full av pikk, runket ham mens jeg sugde og spredte bena mine godt ut for at han skulle komme bedre til, det var sa godt at jeg klarte ikke la vare a stonne hver gang jeg pustet ut. Han stonnet, han ogsa. Hver gang han stonnet, vibrerte det i musa fordi han presset leppene sa hardt mot kjonnet. For en behandling! For en fagmann! For noen tungeferdigheter! Jeg svaiet ryggen og grep tаk i hodet hans, presset ansiktet hans mot musa og ropte i ekstase da orgasmen j�g gjennom kroppen som elektriske stot. Og da han snudde meg rundt og trengte inn i mе g, ropte jeg igjen, fоr jeg visste at jeg ville komme en gang til. Og kanskje enda en gang til.
Han var som еt dyr. Som en gud. Som en dyrisk elskovsgud, det var han. Da han omsider gikk til det egentlige arbeidet sitt, ble jeg liggende i senga med dyna savidt opp til brystene og se pa ham. Hvis jeg strakte armene over hodet, vippet brystvortene fristende frem fra dynekanten.
Det var forste gang jeg hadde sett en elektriker jobbe naken. Han klatret opp og ned gardintrappen med svingende pikk og spillende muskulatur, og kastet nа og da еt varmt, intens blikk pa meg. Gjett hvem han tok til lunch?
Det tok i det hele tatt lenger tid enn vanlig fоr Bjorn a skifte ledninger i leiligheten min. Han ble liksom avbrutt hele tiden, og matte stadig sjekke tilstandene pa soverommet. Men da han ende lig var ferdig med jobben, tilbragte vi en hel helg sammen. En spennende helg.
I ettertid har jeg hatt flere lignende nummer, men elektrikeren har overskygget dem alle. Jeg tror jeg vet hvorfor. Det var sa fantastisk fordi det var sa lenge siden. Og om det lange oppholdet uten sex var grunnen til at det var sa fantastisk, da var det verd det.


.........
Kåt jente søker..
hei :)
er i ett forhold og har tenkt til å bli der. men.. lite sex, så jeg søker en sex-venn. gutt eller jente. har ingen erfaring med jenter, men har lyst til å prøve.


er du kanskje i samme situasjon, eller savner du en jentekropp og kose med? ta kontakt da vel! ..:)


bor i larviksområdet.


mann søker kvinne

En-natts-eventyr















Žádné komentáře:

Okomentovat